Polityka Zwrotów
Masz wątpliwości co do zakupionego produktu? Możesz go bez problemu zwrócić 🙂
- W przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym, zwrotu możesz dokonać najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, liczonym od daty widocznej na paragonie fiskalnym
- Jeśli zwracasz produkt kupiony online, na poinformowanie nasz o zwrocie masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki
- Zwrócone produkty możesz przynieść lub odesłać do naszego sklepu stacjonarnego na Mysiej 3
- Miej ze sobą paragon, jeśli wysyłasz zwracany produkt, pamiętaj żeby włożyć go do przesyłki zwrotnej
- W przypadku zakupów w sklepie online, zwracana kwota obejmuje cenę najtańszej metody wysyłki
- Nie ma konieczności korzystania z formularza zwrotu, nie musisz drukować go ani wysyłać
- Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym – nie przyjmujemy zwrotów używanych lub uszkodzonych towarów
- Produkty z wyprzedaży zakupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotom
- Szczegółowe zasady dotyczące zwrotów znajdziesz tutaj